10/3/12

Blogοπαιχνιδάκι από τη Μάρω!

Η φίλη Μάρω από το Maro's Kindergarten Crafts
με προσκάλεσε σε ένα πολύ ενδιαφέρον διαblogικό 
παιχνιδάκι. Έφτιαξα καφεδάκι, κοίμισα τα τέκνα και 
έτοιμη  να απαντήσω στις 11 ερωτήσεις σου Μάρω!

1. Σε ποιο μέρος θα ήθελες να ταξιδέψεις;
Εκεί που θα ήθελα οπωσδήποτε να πάω είναι η Νέα Υόρκη.
Central Park θα σου 'ρθω μια μέρα. πού θα πάει;;!!

2.Ποια είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική σου φιλοδοξία;
Να συνεχίσω να έχω πάντα τη δουλειά μου... στις μέρες μας, 
ποτέ δεν ξέρεις!

3.Πού θα ήθελες να είσαι σε 10 χρόνια;
Μένουμε Ελλάδα, δεν το κουνώ από 'παε!!!

4.Θα ήθελες να έχεις το δικό σου παιδικό σταθμό;
Ο Χ Ι !!!!!!!!!

5.Ποια είναι η αγαπημένη σου  ταινία;
Μάρω, μου βάζεις δύσκολα....έχω πολλές, αυτή που 
μου 'ρχεται τώρα είναι "Οι γέφυρες του Μάντισον"

6.Ποια είναι η αγαπημένη σου δραστηριότητα-παιχνίδι να κάνεις στα παιδιά;
Παραμύθι και υπολογιστής

7.Πού έκανες τις ωραιότερες διακοπές σου;
Κέρκυρα

8.Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ;
Καλλιτεχνικό πατινάζ....να εξηγούμαστε, να βλέπω μόνο,χαχα!!!

9.Πιστεύεις στην τύχη ή στη μοίρα;
Σε κανένα από τα δύο. Πιστεύω ότι μόνοι μας φτιάχνουμε την τύχη μας
και μόνο εμείς μπορούμε να αλλάξουμε τη μοίρα μας.

10.Ποιο είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα σου ως τώρα;
Η αλλαγή στην επαγγελματική μου πορεία....χρειάστηκε να περάσω πολλά 
για να καταφέρω να ασκήσω το επάγγελμα μου. 

11.Αν δεν έκανες το επάγγελμα που κάνεις  σήμερα, τι επάγγελμα θα ήθελες να κάνεις;
Το προηγούμενο, καθηγήτρια Αγγλικών. Αρκεί να δούλευα με παιδιά!

Μάρω υπόσχομαι να φτιάξω τις δικές  μου 11 ερωτήσεις 
και να tag tag 11 καινούριους φίλους. 

1 σχόλιο:

  1. Δέσποινα ελπίζω να σου άρεσε το παιχνίδι! Στην Νέα Υόρκη κι εγώ θα ήθελα να πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips