2/6/12

Άσπρα καράβια τα όνειρα μας....



Πανηγυρικά και ονειροπολώντας 
γιορτάσαμε χθες την πρώτη 
μέρα του καλοκαιριού!

Πώς ονειρευόμαστε αυτό το καλοκαίρι;
Τι εκπλήξεις μας επιφυλάσσει;

Ζωγραφίσαμε σε μια λευκή σελίδα
τα όνειρα μας και τα μετατρέψαμε
σε άσπρα καράβια...
Ευχαριστώ ιδιαίτερα την Κατερίνα Π. και
τη Σέβα  για τις όμορφες 
κατασκευές που ανέρτησαν και ήταν 
αφορμή να σκεφτώ αυτή τη δραστηριότητα



























Καλό καλοκαίρι μικρά μου...
μακάρι  τα ονειρά σας να ταξιδεύουν 
πάντα σε γαλήνιες θάλασσες!!!

10 σχόλια:

  1. Καλό καλοκαίρι φιλεναδίτσα μου και σε σένα και στα μικρά σου.Με σένα καπετάνιο, τα ταξίδεψες σε ήρεμες και γαλήνιες θάλασσες.
    Πρέπει να είσαι περήφανη για το αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυθεντική εργασία των παιδιών μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΚΟΝΤΑ. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ κορίτσια! Καλό καλοκαίρι σε σας και τα παιδάκια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλοταξιδα τα καραβακια σας και τα ονειρα σας!!!Αγαπημενο τραγουδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι ωραιοοοοοοοο το μπλογκ καλοκαιρινοτατοοοοοοοοοοοοοοοοο λεσ και ειμαι σε παραλιαααααα ΚΑΛΟΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΣΠΟΝΑΚΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα πιο όμορφα καραβάκια που έχω δει!!!!!Καλό καλοκαίρι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΧΟΝΤΑΣ ΦΟΝΤΟ ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΜΠΛΕ...ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΣΧΕΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ. ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips