16/10/15

Όλα όσα θέλετε να γνωρίσετε για εμένα! All about me lapbook!

Αξιοποιώντας πολλές ιδέες από το διαδίκτυο
και εξαιρετικές συναδέλφους, κλείσαμε σήμερα τυπικά
το μεγάλο κεφάλαιο του εαυτού μας!

Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε για εμάς έχουν
κλειστεί σε ένα μεγάλο lapbook.
Απολαύστε μας!



Τα χαρακτηριστικά μας, η εικόνα που έχουμε
εμείς για τον εαυτό μας αλλά και οι άλλοι, 
η ταυτότητα αλλά και τα όνειρα μας...
όλα είναι εδώ!

Τα ουράνια τόξα που στόλισαν το εξώφυλλο μας
μπορείτε να τα βρείτε ΕΔΩ

Ας ρίξουμε μια προσεκτική ματιά μέσα τώρα...





























Ελπίζω να συμφωνείτε κι εσείς πως ο εαυτός μας 
έχει πολύ ενδιαφέρον!


28 σχόλια:

  1. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!! ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ Μαρία μου, ό,τι κάναμε είναι εκεί, όντως πολύ δουλειά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ πολύ όμορφα! Για να είμαι ειλικρινής ζήλεψα το υλικό σας. Από χαρτόνια μεγάλα έχω μόνο 3. Δεν ξέρω για σας αλλά εδώ στον Πειραιά , λεφτά δεν υπάρχουν. Ότι κάνω το κάνω με το σταγονόμετρο. Πραγματικά Δέσποινα πολύ πολύ ωραία δουλειά. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα, γενικά δεν σπαταλάμε χαρτόνια ούτε έχουμε τρέλα με τις κατασκευές που χρειάζονται ακριβά υλικά. Αλλά όταν συμπληρώναμε όλα αυτά τα φύλλα και θέλοντας πάντα να κάνω ένα lapbook, είπα χαλάλι! Σ'ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε!!!

      Διαγραφή
  3. Το λατρεψα και το ζηλεψα.Παρα πολύ ωραια δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο χαίρομαι που σας άρεσαν, κι εγώ ενθουσιάστηκα όπως και τα μικρούλια μου! Υπέροχο ενθύμιο, δεν συμφωνείτε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα ενθύμιο που θα έχουν μια ζωή.......................... Δέσποινα!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο απλά!!!!!! Τέλειες δραστηριότητες! !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα τα λαπ μπουκς! Και τα δικά σας ακόμα πιο πολύ! Το ένα καλύτερο από το άλλο! Μπράβο σας Δεσποινακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φ Ο Β Ε Ρ Ο Δ Ε Σ Π Ο Ι Ν Α Κ Ι Μ Ο Υ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο κορίτσια καταπληκτικό!!! Πολύ δουλειά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω υπέροχη ιδέα και αποτέλεσμα! Ναι το ζήλεψα πολύ , το ομολογώ! Αν και η δικιά μου σκέψη πήγε στα χαρτόνια που αποτελούν είδος προς εξαφάνιση και στα μέρη μας αλλά μπορούμε πάντα να μικρύνουμε το μέγεθος έτσι δεν είναι; Συγχαρητήρια Δέσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αγαθή!!! Κι εγώ το σκεφτόμουν για τα χαρτόνια, αλλά είπα χαλάλι....δεν κάναμε καμιά άλλη κατασκευή για το θέμα αυτό,οπότε λέω ας τολμήσω....χαρτόνια έχουμε αρκετά γιατί μας έφεραν οι γονείς, ευτυχώς!

      Διαγραφή
  11. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καταπληκτικό υπέροχο!έχω κατενθουσιαστεί!πολλά πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπεροχοοοοοο...καταπληκτικό , συγχαρητήρια είναι φανταστικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με τιμούν ιδιαίτερα το σχόλια σας, ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!ΔΕΝ ΧΟΡΤΑΙΝΩ ΝΑ ΤΗ ΒΛΕΠΩ!!!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι απλά τέλειο !!!!!!!!!! θα το κάνω και εγώ με τα παιδάκια μου ....ελπίζω !! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα αρχικά φύλλα εργασίας τα δίνετε?Είναι εξαιρετικά. Θα μας διευκόλυναν πάρα πολύ, ώστε να κάνουμε κάτι ανάλογο στο σχολείο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips