1/10/15

Ετικέτα ποιότητας eTwinning!

Είναι μοναδική η χαρά και η συγκίνηση που νιώσαμε 
και τα 11 νηπιαγωγεία για τη βράβευση του έργου μας!


Το πρόγραμμα μας "Ήρωες φανταστικοί σε διαδρομή μαγευτική" 
πήρε Εθνική Ετικέτα Ποιότητας (e-twinning quality label)
από την Εθνική υπηρεσία στήριξης του e-twinning.





Το πρώτο ευχαριστώ οφείλω να το πω στις αγαπημένες μου συναδέλφους 
και φίλες στη ζωή ( οι περισσότερες) με τις οποίες είχα την τιμή να
συνεργαστώ και να μάθω τόσα πολλά πράγματα. Μια εμπειρία που 
θα μείνει μοναδική και αξέχαστη για όλες μας νομίζω!



Όσο για τα διαμαντάκια μου, τα περσινά μου παιδάκια (στα οποία
η κυρία επιφυλάσσει μια μεγαααααλη έκπληξη... ) 
χρωστάω πολλά...το ταξίδι μας ήταν υπέροχο, μοιραστήκαμε 
καταπληκτικές στιγμές διασκέδασης, γνώσης και χαράς
μαζί με τον Βίκτωρ μας και τους άλλους ήρωες και, 
παρόλο που με κάποια έχουμε φέτος χωριστεί αφού 
μεγάλωσαν και άνοιξαν τα φτερά τους για το δημοτικό,
μάθαμε καλά πια πως τίποτε δεν τελειώνει ποτέ...

"Ό,τι αγαπάς αληθινά θα μένει πάντα στην καρδιά"...


Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια τη συνάδελφο μου 
Γεωργία Νταντινάκη για την στήριξη και τη συμπαράσταση
της σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος και φυσικά,
όλους αυτούς τους υπέροχους γονείς των μαθητών μου
που με ενθουσιασμό και ειλικρινές ενδιαφέρον ήταν δίπλα μας
σε κάθε βήμα της διαδρομής!

Το έργο μας θα παρουσιαστεί στο 
στην Κέρκυρα, 1-4 Οκτωβρίου


στην Πάτρα, 13-15 Νοεμβρίου


Και συνεχίζουμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips